Shopper
Service

Klachten

Heb je een klacht?

Bij Wennekes.nl hechten wij veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en producten. Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan helaas voorkomen dat er toch iets mis gaat. Wij raden je aan om met een klacht over een product, ons bedrijf of onze dienstverlening contact met ons op te nemen:

  • Even appen | WhatsApp/SMS: 06 20 23 38 86
    Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00

  • Mailtje sturen | info@wennekes.nl
    Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00

  • Bel ons | 085 - 08 68 400
    Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00

Wij zullen je klacht direct in behandeling nemen en streven ernaar om binnen twee dagen, met een passende oplossing, te reageren. Wij zullen er alles aan doen om je klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk te lossen en uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Om jou de beste gebruikerservaring te bieden, maken wij gebruik van cookies. Dankzij deze cookies hoef je niet steeds dezelfde informatie in te voeren of te downloaden wanneer je bij ons terugkomt. Handig toch? Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met de standaardinstellingen. Ons privacybeleid bekijken? Dat kan hier! En uh... Laat je bij je bestelling weten wat jouw favoriete cookies zijn? Wellicht verrassen we jou wel :)!