Shopper
Service

Klachten

Heb je een klacht?

Bij Wennekes.nl hechten wij veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en producten. Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan helaas voorkomen dat er toch iets mis gaat. Wij raden je aan om met een klacht over een product, ons bedrijf of onze dienstverlening contact met ons op te nemen:

  • Even appen | WhatsApp/SMS: 06 20 23 38 86
    Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00

  • Mailtje sturen | info@wennekes.nl
    Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00

  • Bel ons | 085 - 08 68 400
    Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00

Wij zullen je klacht direct in behandeling nemen en streven ernaar om binnen twee dagen, met een passende oplossing, te reageren. Wij zullen er alles aan doen om je klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk te lossen en uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Cookies.

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
Persoonlijke cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Logo